Tuesday, November 9, 2010

Dune Buggy To Put On Memorystick



Since Yesterday evening the haunted me through the head, well actually even longer. We have seen meaningful free television Farmer Wants a Wife and then came to advertising. And since it actually advertises a large company so that is mentioned in their chicken soup "natural chicken broth. Where did we come when we must even the writing on the box extra? My goodness, there are also unnatural chicken? What we eat there? Some time ago, came to VOX a report on the practices of some food manufacturers, because I took that almost gagging. Crabs that are pushed at top speed with a pharmaceutical cocktail to huge things, meat residues, by a powder einem Braten werden, Olivenölpesto-in dem nur eine verschwindend geringe Menge Olivenöl enthalten ist und so weiter. Bei Foodwatch werden solche Hersteller öffentlich gemacht und das find ich gut.
Seit ich mich damit befasse, denk ich wieder verstärkt über einen Gemüsegarten nach... Nur leider fehlt die Zeit dazu, Alternative ist Bio. Bio Eier kaufe ich schon lange, denn diese Hühner- Todeszellen gehen gar nicht, aber ich muss bei einigen Sachen doch noch meinen inneren Schweinehund überwinden, der dann kreischt: Kaufs nicht, viel zu teuer! Aber gutes Essen ist gesünder und ich häng am Leben.
Allerdings und da werd ich schon wieder unsicher: Kann ich sicher sein, dass Bio drin ist wo auch Bio draufsteht?

0 comments:

Post a Comment